KONTAKT I DOJAZD

Galeria Gryf

ul. Wiosenna 32
70-807 Szczecin
91 441 71 07
91 441 70 57

Hipermarket Carrefour
91 44 17 000

Marketing Galerii
galeriagryf@mediadem.pl

Godziny otwarcia:

Galeria Handlowa:

poniedziałek - sobota 09:00 - 21:00
niedziela 10:00 - 20:00

Galeria czynna

 

Hipermarket Carrefour

poniedziałek - sobota 06:00 - 22:00
niedziela 10:00 - 20:00

Hipermarket czynny

Stacja paliw:

poniedziałek - czwartek 07:00 - 22:00
piątek - sobota 07:00 - 23:00
niedziela 09:00 - 21:00

Stacja czynna

 

Święta w 2024 r.

W dniach:

  • 31 marca,
  • 1 kwietnia,
  • 1 maja,
  • 3 maja,
  • 30 maja,
  • 15 sierpnia,
  • 1 listopada,
  • 11 listopada,
  • 25 grudnia,
  • 26 grudnia,

Galeria i hipermarket Carrefour są nieczynne.

Niedziele handlowe w 2024 r.

Zapraszamy na zakupy w niedziele handlowe w godz. 10.00-20.00 w Galerii i w godz. 9:00-21:00 w hipermarkecie Carrefour:

  • 28 kwietnia,
  • 30 czerwca,
  • 25 sierpnia,
  • 15 grudnia,
  • 22 grudnia.

Dojazd

KOMUNIKACJA MIEJSKA
autobusy miejskie linii nr:
54, 65, 66, 71, 73, 77, 79,
531, 534, 706, 710, B, D, G

ZNAJDŹ DOJAZD:

Bezpłatny parking
Parking dla niepełnosprawnych
Pokój rodzica
Stacja paliw

Formularz kontaktowy »

Carrefour Form 2
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Carrefour Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Targowa 72, 03- 734 Warszawa).
  2. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email: carrefour@galluppolska.pl, telefonicznie pod numerem 801 200 000 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
  3. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@carrefour.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora z dopiskiem „IOD”. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    • udzielenia odpowiedzi na przesłane zgłoszenie – podstawą prawną ich przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora polegający na niezbędności danych do udzielenia odpowiedzi na przesłane zgłoszenie;
    • ewentualnego dochodzenia lub ochrony przed roszczeniami – podstawą prawną jest prawnie usprawiedliwiony interes administratora polegający na umożliwieniu administratorowi ustalenie, dochodzenie o obronę roszczeń.
  5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora: dostawcom usług IT, agencjom marketingowym zarządzającym stronami internetowymi, podmiotom prowadzącym usługi w zakresie obsługi klienta, a w przypadku żądania wysłania odpowiedzi na zgłoszenie pocztą tradycyjną, operatorom pocztowym.
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na przesłane zgłoszenie. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora.
  7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na podstawie przesłanki prawnie uzasadnianego interesu administratora, to jest przetwarzania danych w celu: udzielenia odpowiedzi na przesłane zgłoszenie a także ewentualnego ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora.
  9. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
  10. Podanie danych jest wymagane przez administratora w celu przyjęcia i udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie. Brak podania danych będzie skutkował brakiem możliwości przyjęcia i udzielenia odpowiedzi na przesłane zgłoszenie.