KONTAKT I DOJAZD
Galeria Gryf
ul. Wiosenna 32
70-807 Szczecin
91 441 71 07
91 441 70 57
Hipermarket Carrefour
91 44 17 000
Marketing Galerii
galeriagryf@mediadem.pl
Godziny otwarcia:
Galeria Handlowa:
poniedziałek - sobota | 09:00 - 21:00 |
---|---|
niedziela | 10:00 - 20:00 |
Galeria czynna
Hipermarket Carrefour
poniedziałek - sobota | 06:00 - 22:00 |
---|---|
niedziela | 10:00 - 20:00 |
Hipermarket czynny
Stacja paliw:
poniedziałek - czwartek | 07:00 - 22:00 |
---|---|
piątek - sobota | 07:00 - 23:00 |
niedziela | 09:00 - 21:00 |
Stacja czynna
Święta w 2024 r.
W dniach:
- 31 marca,
- 1 kwietnia,
- 1 maja,
- 3 maja,
- 30 maja,
- 15 sierpnia,
- 1 listopada,
- 11 listopada,
- 25 grudnia,
- 26 grudnia,
Galeria i hipermarket Carrefour są nieczynne.
Niedziele handlowe w 2024 r.
Zapraszamy na zakupy w niedziele handlowe w godz. 10.00-20.00 w Galerii i w godz. 9:00-21:00 w hipermarkecie Carrefour:
- 28 kwietnia,
- 30 czerwca,
- 25 sierpnia,
- 15 grudnia,
- 22 grudnia.
Dojazd
KOMUNIKACJA MIEJSKA
autobusy miejskie linii nr:
54, 65, 66, 71, 73, 77, 79,
531, 534, 706, 710, B, D, G
ZNAJDŹ DOJAZD:
Bezpłatny parking
Parking dla niepełnosprawnych
Pokój rodzica
Stacja paliw
Formularz kontaktowy »
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Carrefour Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Targowa 72, 03- 734 Warszawa).
- Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email: carrefour@galluppolska.pl, telefonicznie pod numerem 801 200 000 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@carrefour.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora z dopiskiem „IOD”. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
- udzielenia odpowiedzi na przesłane zgłoszenie – podstawą prawną ich przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora polegający na niezbędności danych do udzielenia odpowiedzi na przesłane zgłoszenie;
- ewentualnego dochodzenia lub ochrony przed roszczeniami – podstawą prawną jest prawnie usprawiedliwiony interes administratora polegający na umożliwieniu administratorowi ustalenie, dochodzenie o obronę roszczeń.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora: dostawcom usług IT, agencjom marketingowym zarządzającym stronami internetowymi, podmiotom prowadzącym usługi w zakresie obsługi klienta, a w przypadku żądania wysłania odpowiedzi na zgłoszenie pocztą tradycyjną, operatorom pocztowym.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na przesłane zgłoszenie. Okres przetwarzania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora.
- Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na podstawie przesłanki prawnie uzasadnianego interesu administratora, to jest przetwarzania danych w celu: udzielenia odpowiedzi na przesłane zgłoszenie a także ewentualnego ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora.
- Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
- Podanie danych jest wymagane przez administratora w celu przyjęcia i udzielenia odpowiedzi na zgłoszenie. Brak podania danych będzie skutkował brakiem możliwości przyjęcia i udzielenia odpowiedzi na przesłane zgłoszenie.